דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה כדאי להתאמן עם מאמן כושר אישי 

מאת    [ 16/04/2011 ]

מילים במאמר: 319   [ נצפה 2554 פעמים ]

בשנים האחרונות הולכת וגוברת המודעות הכללית לנושא חשיבות השמירה על כושר גופני והשימוש באיש מקצוע כמו מאמן כושר אישי. יותר ויותר אנשים מבינים כי בכדי להזדקן על הצד הטוב ביותר, עם כמה שפחות סבל והרעה במצב הגופני, יש להתאמץ בגיל צעיר יותר, לשמור על הגוף, ולפתח כושר גופני ברמה סבירה ששומרת על הגוף ועל המערכת החיסונית.

אחד הקשיים הנפוצים אשר אנשים רבים נתקלים בו בבואם להסב תשומת לב לנושא הכושר הגופני ושמירה עליו, הוא נושא ההתמדה, המשמעת העצמית והחזקת המסגרת. אנשים רבים מגלים כי לא כל כך פשוט לשמור על מסגרת יציבה ומתמידה של אימונים, וכשעושים זאת לבד או אפילו עם חבר או חברה, מגלים כי ההתמדה לעיתים קשה יותר מהפעילות הגופנית עצמה.

תפקידו של מאמן כושר אישי

כאן נכנס לתמונה מאמן כושר אישי. למאמן כושר אישי תפקידים רבים. אחד מהם הוא לייצר את המסגרת ולתחזק אותה לפחות בשלבים הראשוניים של האימון, עת אפקט ההתמדה לא מוחזק כראוי על ידי המאומן. המאמן קובע ביחד עם המאומן את תדירות המפגשים, את אופיים, מאמן כושר אישי בונה תכנית אישית המותאמת לכל אחד.

תכנית אימון אישית

כל אחד זקוק לאתגרים שמניעים אותו, להפעלות שמתאימות לו ולזמני האימון העדיפים עליו. תכנית אימון אישית הנבנית על ידי מאמן כושר אישי לאחר שבחן ובדק פרטים ונתונים חשובים רבים, יכולה לקחת את המאומן ממקום פסיבי למקום של חיוניות, התחדשות, אדרנלין חדש, ועוד. זהו אחד היתרונות הבולטים אצל מאמן כושר אישי אשר מייחדת אותו.

מאמן כושר אישי בודק את הרכב התזונה של המאומן ומתאים אותה באופן מקסימאלי. דבר נוסף שבוחן המאמן הוא כיצד ניתן להתאים את האימונים למסגרת הזמן של המאומן, על הצד הטוב ביותר. אחד היתרונות הבולטים של מאמן כושר אישי הוא עובדת היותו איש מקצוע אשר יכול לסייע במקרים של חזרה לכושר לאחר פציעה למשל, או לאחר ניתוח. בנוסף לפיזיותרפיה ולשיקום, ניתן לבנות תכנית של אימון בריאותי אשר מחזירה את המאומן למסלול ומסייעת לו לחזור לכושר גופני

נועם שימלר הוא מאמן כושר אישי המתמחה באימון כושר אישי וקבוצתי

 

בן 30, מאמן כושר אישי המתמחה באימון אישי אחד על אחד ובאימון קבוצתי הדוגל בראייה הוליסטית על גוף האדם ומאמין כי שיטת האימון של הגוף כולו כמערכת אחת (Total Body Workout) זהו המפתח לשיפור כל מרכיבי הכושר הגופני: קואורדניציה, יציבה , כח מתפרץ, סבולת לב ריאה, זריזות, מהירות וגמישות, אלמנטים המובילים לחיזוק שרירי הליבה ולחיטוב הגוף. מוסמך על ידי מכון וינגייט, בעל תעודת התמחות באימון אישי מטעם אוניברסיטת ת"א ,בעל תעודת הסמכה של אימון אישי וקבוצתי מטעם TRX FitnessAnywhere העולמית ובעל תעודת התמחות באימון פונקציונלי מטעם Perform Better האמריקנית. אוהב להישאר עם האצבע על דופק עולם הכושר ולהתעדכן בטרנדים, השיטות והאביזרים האחרונים בתחום. האני מאמין של : " הגבולות הם מושג תיאורתי בלבד!" http://www.personal-trainer.co.il/


לקביעת אימון ניסיון ופרטים נוספים יש להתקשר ל : 054-4922622




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב